dinsdag 24 februari 2015

Een sombere sneeuwdag

Eerst twijfelde of ik vandaag wel een blog zou toevoegen, maar jullie zien dat ik toch ben veranderd van gedachten. Tussen de middag maakte ik eerst twee foto's van Plazzet (de hoofdstraat van Samedan) met de kerk:
 Het was niet erg koud dus de sneeuw smelt bijna ineens en blijft niet liggen, behalve op de daken en de auto's.
Daarna maak ik ook nog twee foto's aan de andere kant. De eerste van het bekende huis met de twee steenbokken aan de weg naar boven en daarop staat er ook iets van Laager, daarvan is het grote witte dak rechts:
En ten slotte heb ik ook nog een foto gemaakt van het terras van Laager: en gek genoeg zat daar niemand!!!!

En daarmee is deze kleinste blog van deze reis tot nog toe ook klaar!
Hopelijk is het morgen iets beter weer.

3 opmerkingen:

  1. Goedenavond Menneer Gellings, ondanks de kleine blog zijn de foto's toch weer mooi.
    Ik volg U blog elke dag.
    Ik vind het knap wat U allemaal doet.
    Ik wens U nog hele mooie en gezellige dagen toe.
    En bedankt voor de mooie kaart.

    Groetjes van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Papa,
    Inderdaad een klein blogje.
    Maar toch weer leuk om de foto's van Samedan te zien.
    We duimen voor mooie laatste dagen maar of dat helpt ....
    Liefs, Margrit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wederom mooie foto's ! Wij gaan met Margrit mee duimen, misschien helpt dat nog een beetje en knapt het weer tegelijk met je verkoudheid op. Groeten van Erna en Paul

    BeantwoordenVerwijderen